یادش به خیر سال90
25-یادش به خیر- اینا هنوز چیــــــــــــــــــــــزی نگفتن-اون روز یکی حال 4کی رو گرفت
26-یادش به خیر چند کی گیر داده بودن به مداد یکی-میگفتن رنگش خزه!!!!!دخترونه اس!!
27-یادش به خیر یکی به منظور خودش گفت:مسخره کننده!!!بعضیا به خودشون گرفتن یکی هم برگشت یه جوری یکی دیگه رو نگاه کرد که یکی دیگه تا آخرکلاس لال شد و خیلی ترسید خیلی
28-یادش به خیر خانم صادقی گفت:دوس دارید برید عروسی یا برید دانشکده- اکثرا سریع گفتن بریم عروسی- خانم صادقی گفت:آدم سالم اول کمی فکر میکنه.بعدش یکی گفت:چقدر خل و چل داشتیم!!!!!
29-یادش به خیر بعضیا واسه گروه بندی اصول بیهوشی چقدر از خودشون مردونگی نشون دادن!!
30-یادش به خیر جلوی در 3کی سوار تاکسی شدن-راننده واسه یکی بوق زد- یکی گفت: هرسین! راننده قاطی کرده بود که مگه میشه از دولت آباد به هرسین سفر!!کرد
31-یادش به خیر پنمیده
32-یادش به خیر مسابقه آشپزی تو خوابگاه- یکی 10قاشق زرد چوبه رو ریخته بود تو یه بشقاب ماکارونی- داور مسابقات ترسید بهش لب بزنه
33-یادش به خیر کلاس زبان-یکی داشت از رو کتاب میخوند-یه دفعه رسید به یه عدد حوصله نداشت فکر کنه ببینه اون عدد به انگلیسی چی میشه/گفت:اون عدد
34-یادش به خیر خانم سیفی داشت در مورد سختی رشته پزشکی صحبت میکرد که یکی گفت:شانس آوردیم پزشکی قبول نشدیم!!
35-یادش به خیر یکی رفت انتشارات کپی جزوه بیهوشی رو بگیره- 2کی از همکلاسی ها اونجا بودن- یکی برای یکی از اون 2کی کپی گرفت-یکی خجالت کشید واسه 100تومن چک و چونه بزنه-چندکی از دوستاش اونجا بودن- اگه نمیگرفت دیگه خیلی بد میشد.خیلی بد شد 100تومن رو گرفت...یکی اینجاست میگه معذرت
36-یادش به خیر یکی موقع امتحان میان ترم زبان نزدیک بود یکی به یکی دیگه(من)بگه برو گمشو نمیخوام بهم تقلب برسونی!
37-یادش به خیر! ترم اول اگه من این پست رو میذاشتم بیشتر از 20تا نظر برام میومد-الان چی بشه یکی رد شه یه نظر بذاره-ترمکی بودنم یه حال و هوایی داشت...
38-یادش به شر لپ تاپ عمه نون رو زدند... بی تربیت ها!!!!
سلام به همه ی دوستای گلمون چه دانشکده خودمون چه دانشکده های اطراف!چه شهر خودمون چه شهرهای اطراف!!!!! ما بچه های هوشبری کرمانشاه ورودی نود اینجا یه فضای دوستانه و صمیمی ساختیم که توش چیزایی که به نظرمون قشنگه و ارزش خوندن داره آپ میکنیم!!!!امیدواریم اوقات فراغت خیلی خوبی رو براتون فراهم کنیم!