پیش از تو...
شعر از:میلاد مرادی
پیش از تو هیچ ستاره، فکری جز درخشیدن نداشت
با تو هر ستاره اندیشه ای جز دل شکستن نداشت
پیش از تو دل بستن به ستاره چه آسان بود
با تو آسمان دگر شوق عاشق شدن نداشت
پیش از تو آسمان چه شجاع!چه بی پروا بود
با تو ترس آسمان هیچ میلی به شب شدن نداشت
پیش از تو هر کس به امید چشمک ستاره زنده بود
با تو نرگس ستاره،جز سینه کوبنده شدن نداشت
پیش از تو ترانه اشک آسمان چه نادر بود
با تو چه بی اثر! حتی ارزش شنیده شدن نداشت
پیش از تو قلب آسمان روشن و بی آلایش بود
با تو آلوده شد به عشق،ولی جرات گویا شدن نداشت
پیش از تو- عشق- واژه فهمیدنی نبود
با تو عشق معنا شد حیف جز حسرت ستاره شدن نداشت
با تو آفتاب و ماه روشنی آسمان نبود
با تو آب و خاک رویای آدم شدن نداشت







سلام به همه ی دوستای گلمون چه دانشکده خودمون چه دانشکده های اطراف!چه شهر خودمون چه شهرهای اطراف!!!!! ما بچه های هوشبری کرمانشاه ورودی نود اینجا یه فضای دوستانه و صمیمی ساختیم که توش چیزایی که به نظرمون قشنگه و ارزش خوندن داره آپ میکنیم!!!!امیدواریم اوقات فراغت خیلی خوبی رو براتون فراهم کنیم!