یادش به خیر...
۱-یادش به خیر پراتیک: آقای پورمیرزا به یکی گفت:کفشاتو در بیار برو روی تخت
میخوایم اصول حمل سه نفره رو یاد بگیریم...بعدش یکی گفت نه استاد من اینکار رو
نمی کنم باور کنید به صلاح همه س...استاد گفت چرا؟یکی گفت پاهام بو میده....
2-یادش به خیر بیمارستان امام رضا نوبت من بود برم اتاق1 همین که پام رو گذاشتم
تو اتاق عمل تکنسین بیهوشی بهم گفت: بدون اجازه حق نداری به یه سوزن هم
دست بزنی...گفنم مگه چی شده؟گفت این دختره تو کلاس شما بود که هفته قبل
اینجا بود؟ گفتم آره...گفت: "بهش گفتم این داروها رو بکش الان میام/وقتی برگشتم
دیدم همه رو کشیده تو سرنگ بدون اینکه با ماژیک روش بنویسه بهش گفتم
ببخشید الان من از کجا بدونم میدازولام کدومه لیدوکایین کدومه؟ تازه همکلاسیمون
طلبکارم شده بود و بهش گفته بود: من چه میدونم تو گفتی بکش منم کشیدم...
3-یادش به خیر بخش اورولوژی بیمارستان امام رضا یکی کتامین گرفته بود و توهم و
هذیان و سوءتعبیر رو با هم زده بود بالا...منم کنار پرستار ریکاوری بودم و داشتم
پالسش رو وصل میکردم که یه دفعه مریض رو به پرستار کرد و گفت سلام بانوی
زیبا(البته یه چیز دیگه گفت که مجال پرداختن به جزئیاتش نیست) بعدش یه اظهار
علاقه هم کرد و پرستار گفت:ای وای خاک تو سرم با من بود؟ منم گفتم پ ن پ ...
4-یادش به خیر بعد امتحان فارما دنبال دکتر میگشتم که بهش بگم دکتر جان 9بشیم
10میدید؟پیداش کردم آقای نماینده سابق هم کنارش بود اومدم حرفم رو بزنم که با
یه فاجعه روبرو شدم...آقای نماینده سابق به استاد گفت:19بشیم 20میدید؟استاد
خندید و به من گفت تو چی میخوای بگی؟گفتم هیچی اومدم یه سلامی عرض
کنم.خوب هستید ایشالله؟احوال اون ماشین شاسی بلنده که تهران داره خاک
میخوره چطوره؟/؟؟؟//؟؟
5-یادش به خیر کلاس پراتیک حمل و نقل آقای پور میرزا گفت:طرف فلانی نرید کمرتون
میشکنه...
6-یادش به خیر کارآموزی از یه بیمار پرسیدم اسمت چیه؟گفت:غریبه(راستش یه کم
خنده ام گرفته بود)بعدش گفتم:فامیلیت چیه؟گفت آشنا...........
7-یادش به خیر کمک های اولیه استاد یه عکس که یه بیمار ترومایی وخیم بود رو
نشون داد بعدش گفت:اگه با همچین بیماری روبرو بشید چکار میکنید؟ که یکی از
دخترا گفت:فرار میکنیم....
8-یادش به خیر کارآموزی اینقدر من و یکی دیگه بیکار بودیم که پالس رو به نوک
انگشتهامون وصل میکردیم و بعدش مقایسه میکردیم... انگشت هامون که تموم شد
پالس رو زدم به دماغ یکی که 85درصد هموگلوبین نوک بینی ش اشباع شده از
اکسیژن بود...
9-یادش به خیر ترم اول علی بیوشیمی شده بود ۹ بعدش واسه استاد اعتراض
نوشت خواهش میکنم ۱۰ بدهید-یه ساعت بعد خبر قبول شدنش تو دانشگاه
بقیه الله اومد--از حرصمون براش نوشتیم: ببخشید استاد نظرم عوض شد اگه
میشه ۹نمره منو بین بچه های کلاس تقسیم کنید..........
10-یادش به خیر از یکی فرق بین گرم کردن فعال داخلی و خارجی پرسیدم بهم
گفت: یه لحظه صبر کن...بعدش رفت جوابش رو از کتابخونه مرکزی!!!! آورد.
11-یادش بخیر بعد امتحان خون شناسی یکی میخواست بره جنازه بندازه حالا جنازه
کی اون دیگه بماند...بهش یه راه دیگه نشون دادم که اولش با پاچه شروع میشد-
دومش با خواری- فکر کنم راه منو انتخاب کرد چون یارو نمرده.( اینم بگم شاید
هیچکدوم از اون راهها رو انتخاب نکرده باشه البته اینو میگم از ترس اینکه جنازه
نویسنده پست انداخته نشه.)
12-یادش به خیر یکی رفت کنفرانس ادبیات رو ارائه بده که واژه مرهم رو به شکل
مرحم نوشته بود (البته این یه رازه به کسی نگید)
13-یکی هم موقع کنفرانس همش میگفت:
مَکنیٌ عِنه-مُکنیٌ عَنه.... کم مونده بود بگه "مُکنیٌ عُنه"
14-یادش به خیر بعد یه امتحانی یکی بهم گفت:خداکنه تو 14بگیری تا من 10 بگیرم
تو 10 بگیری من 2 هم نمیگیرم!!!
15-یادش به خیر یه رزیدنت تو بیمارستان امام رضا هرکاری میکرد مریض بیدار نمیشد
آخه 4ساعت زیر عمل بود.خلاصه چند تا سیلی بهش زد یه دفعه مریض بلند شد یه
سیلی زد تو گوش رزیدنته حقمون رو گرفت...
16-یادش به خیر چند تا از دوستان واسه گرفتن فیلمای کمک اولیه چه وعده هایی
که ندادن...یکی میگفت واست شکلات تلخ میخرم یکی میگفت شیرین میخرم و
منم خوشان خوشان تند تند فلش پر میکردم و تحویل میدادم.... خلاصه تو این حال
و هوا بودیم که یه دفعه یه همکلاسی اومد گفت:سلام آقای مرادی گفتم سلام.
گفت این فلش که چند دقیقه پیش بهتون دادم پر از ویروس بود...سلام تو دهنم
خشک شد.گفتم عیبی نداره مگه از این ویروس معمولی ها نیست؟ گفت نه ویروس
هاش به این سادگی پاک نمیشه باید ویندوزت رو عوض کنی/گفتم ناراحت نباشید یه
کاریش میکنم. رفتم خوابگاه آنتی ویروس رو آپ دیت کردم و 210تا ویروس HIVپیدا
شد.بلافاصله رفتم یه تست HIVدادم... خدا رو شکر کردم خودم ایدز نگرفتم...........
سلام به همه ی دوستای گلمون چه دانشکده خودمون چه دانشکده های اطراف!چه شهر خودمون چه شهرهای اطراف!!!!! ما بچه های هوشبری کرمانشاه ورودی نود اینجا یه فضای دوستانه و صمیمی ساختیم که توش چیزایی که به نظرمون قشنگه و ارزش خوندن داره آپ میکنیم!!!!امیدواریم اوقات فراغت خیلی خوبی رو براتون فراهم کنیم!