...!
هميشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهي به پشت سرت کن...!
شايد کسي در پي تو مي دود و نامت را با صداي بي صدايي فرياد ميزند...!
و تو... هيچ وقت او را نديده اي ...!
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 18:48 توسط نفس
|
سلام به همه ی دوستای گلمون چه دانشکده خودمون چه دانشکده های اطراف!چه شهر خودمون چه شهرهای اطراف!!!!! ما بچه های هوشبری کرمانشاه ورودی نود اینجا یه فضای دوستانه و صمیمی ساختیم که توش چیزایی که به نظرمون قشنگه و ارزش خوندن داره آپ میکنیم!!!!امیدواریم اوقات فراغت خیلی خوبی رو براتون فراهم کنیم!